• Podziękowania

• Składamy serdeczne podziękowania Radzie Rodziców
            za owocną pracę dla dzieci i przedszkola w mijającym roku szkolnym.

• Czerwony Kapturek

• 28 czerwca w naszym Przedszkolu w Żórawinie odbył się spektakl „Czerwony Kapturek” (na podstawie tekstu Jana Brzechwy), w bardzo interesującej i kreatywnej reżyserii.

Żywe tempo akcji, piękne teksty wierszy, piosenek, pomysłowa i oryginalna inscenizacja oraz twórcza gra aktorów wprowadziła wszystkich w baśniowy świat. Czerwony Kapturek to pełna temperamentu dziewczynka. Wilk okazał się naprawdę sympatycznym zwierzakiem… no może z trochę większymi zębami, wielkimi oczami, puszystym ogonem i ciut większym apetytem!

W trakcie seansu dzieci w skupieniu i z uwagą śledziły akcję i żywo reagowały na to, co dzieje się na scenie, o czym świadczyły choćby oklaski w rytm piosenek. To bardzo radosna interpretacja Czerwonego Kapturka. Kiedy widzimy uśmiechy na buziach dzieci to  naprawdę jesteśmy  szczęśliwi, że  możemy tworzyć takie wspaniałe widowisko.

Obsada :
            Czerwony Kapturek : Magdalena Grudzińska,
            Mama: Magdalena Porada,
            Wilk : Magdalena Rowińska-Żyrek,
            Babcia: Paulina Majkowska,
            Gajowy : Agnieszka Wójcik ,
            Narrator, reżyser: Karolina Więcek-Krzysik,
            Scenografia: Iwona Zakrzewska, Beata Berezowska, Marta Kuriata.

• Zakończenie przedszkola

• Chociaż słońce jasno świeci,
            Trochę smutne są dziś dzieci.
            Bo koniec roku, przedszkola mija czas,
            Teraz wakacje czekają nas.

22 czerwca 2022r. odbyła się w naszym przedszkolu uroczystość zakończenia roku przedszkolnego oraz pożegnania starszaków. Dziesięć miesięcy wspólnych zabaw i zajęć, podróży po porach roku i żywiołach szybko minęło, aż nadszedł czas wakacji i pożegnań. Starszaki dostojnie prezentowały swoje umiejętności artystyczne, recytatorskie i taneczne.

Po występach wszystkie dzieci otrzymały  dyplomy oraz nagrody – niespodzianki.

Kolejni absolwenci naszego przedszkola opuszczają nas, by rozpocząć po wakacjach naukę w klasie pierwszej. Życzymy im wielu sukcesów i spełnienia marzeń, a wszystkim dzieciom bezpiecznych i radosnych wakacji. Pamiętajcie o nas, o swoim przedszkolu :-)

Jeśli tęsknota mnie ogarnie,
            Kiedy już będę uczniem w szkole –
            To znajdę wyjście,
            Wiem, co zrobię:
            Przyjdę odwiedzić swoje przedszkole...

• Rowerowe Przedszkole

• 14 czerwca podsumowaliśmy kolejną edycję rowerowego przedszkola. Po raz kolejny udział wzięło wielu przedszkolaków, najbardziej zaangażowane przedszkolaki otrzymały plakat oraz prezenty. Natomiast najbardziej rowerowa grupa Pszczółki z Panią Małgorzatą Dańczak wygrały wyjazd do Wrocławia na zwiedzanie z Panem Marcinem Ulejczykiem terenów Akademii Wychowania fizycznego i pyszne lody.

Przyjechaliśmy gminnym autobusem (serdeczne podziękowania dla Pana Ryszarda Łozińskiego za udostępnienie autobusu oraz dla Pana Jacka kierowcy za bezpieczny  transport). Wzbudziliśmy duże zainteresowanie wchodząc na teren wrocławskiego AWF. Podczas spaceru przedszkolaki zobaczyły akademik, budynki dydaktyczne, krytą pływalnie, boiska, oraz obiekt lekkoatletyczny. Przechodząc przez budynek P2 gdzie jest centrum historii AWF pochwaliliśmy się naszymi osiągnięciami Profesorom i doktorom. Byli bardzo zaciekawieni nasza wizytą, wzbudziliśmy kolejny raz wiele uśmiechu. Następne zobaczyliśmy Katedrę gimnastyki, stadion Olimpijski. Mieliśmy też okazję przejechać się tramwajem. Kolejnym etapem naszej wyprawy był bieg w parku szczytnickim w kierunku hali stulecia. Gdzie czekały na nas lody i pan kierowca z gminnym autobusem.

Wycieczka była udana i mamy nadzieję, że zachęci dzieci do jazdy na rowerze, nie tylko w okresie trwania Akcji Rowerowe przedszkole  :)